maanantai 5. tammikuuta 2015

Sinisenpunasia ruusunkukkia kasvaa kankahalla

Työkaveri näki mulla joskus tään kaverini tekemän ihanan kaulakorun, ja ihastui siihen ikihyviksi.



"Sä teet mulle sitten samanlaisen". "En samanlaista, ehkä vähän samantapaisen voisin tehdä." "Ei oo samanlaisia helmiä mulla, enkä osaa tota ruusuakaan vääntää". "Osaatpas!" ;)

Joulun ja uudenvuoden välipäivinä sitten ryhdyin hommiin. Mää en tietysti olis mää, jos en olis tehnyt mahdollisuutta valita koko setti. Eli kaulakoru, rannekoru ja korvikset. Ei tietty oo pakko ostaa kaikkia. Tässä olis muutama ehdotelma, joista valita:

Setti nro 1

Kaulakoru, rannekoru ja korvikset


Violetti ruusu - eikös sitä sanota sinipunaiseksi ;)
Rannekoru

Korvikset

Jaa-a taidankin esitellä seuraavan setin huomenna, ettei tule kuvaähkyä ;)

4 kommenttia:

  1. Tosi nättejä kaikki. Mistä teit tuon ruusun?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Ruusun (ruusut) oon joskus aiemmin tehnyt massasta. Cernitiä tai Fimoa, en muista kumpaa. Jostain netin uumenista varmaan löysin silloin tuon ruusunteko-ohjeen, vaikkei ne kovin hyvin onnistunutkaan.

      Poista
  2. Osasitpas =D
    Näytä äkkiä ne muut vaihtoehdot <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aika röpelöitä on nuo mun itsetekemäni ruusut! Silloin joskus innostuin niitä tekemään, kävin massatyökurssillakin. Nuo ruusut (tämä, ja ne myöhemmin ilmestyvät) on siltä ajalta. Mä tykkään edelleen tuosta omasta korustani hurjan paljon. En edes haluaisi ihan samanlaista kelleen tehdä, vaikka olis samanlaisia helmiäkin. Uniikin pitää pysyä uniikkina.
      Maltahan huomiseen ;D

      Poista