keskiviikko 5. syyskuuta 2012

05092012

Esittelin aiemmassa postatuksessa *tuollaiset* kelttikuviokorvikset. Helmien talosta ostin 0.8:n metallilankaa, joka on tukevampaa kuin tuo eka vääntöni, joka oli vahvuudeltaan 0.5. Elikkä nämä ei ainakaan pitäisi venähtää niin herkästi. Ostin hopeanväristä, petrolinsinistä ja jonkinsortin (ehkä aniliinin) punaista lankaa.

Kelttikorviksia: 


Karhunvatut

Mustikat

Kultaiset mustikat

Raakileet ;)

Purppura-auringot
Nää alimmat oon tehnyt tuohon kaulakoruun, jonka olen esitellyt *täällä*

2 kommenttia:

  1. Voi miten hienoja korviksia! 0,8 mm langan pitäisi tosiaan olla vähän jämäkämpää. Itse olen vääntänyt jotain jopa 1,0mm langasta, mutta siinä kyllä jo näkyivät pihtien jäljet kun piti käyttää jo vähän voimaakin :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Tuntuu, että langassa ja langassa on eroa, vaikka olisivat samanvahvuisia. Ilmeisesti toiset valmistajat karkaisee enemmän kuin toiset. Mä oon vääntänyt 1,0mm:n langasta mm. ongenkoukkulukkoja. Noi värilliset langat on vähän herkempiä käsittelylle, kuin tavalliset hopean väriset. Mutta harmittavan herkästi nihin kyllä tulee työkaluista jälkiä.

      Poista