keskiviikko 11. heinäkuuta 2012

Vihreää

Vihreät helmet ja korviksia:






6 kommenttia:

  1. Vitsi, ku hianot! Kyl sä oot taitava. Ja viäl vihreet, mun suasikkivärini, hivelee, hivelee...

    Toi kalupakki on just perfekti (oon kattonu taas tuhannetta kertaa Ihanaa toukokuuta, ja siälhän tää pappa aina sanoo noin).

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos. Munkin mielestä niistä tuli ihan kauniit. Nois kahdessa ylimmässä kuvassa on hivenen väärät värit, ilman salamaa otettuna. Kahdessa alimmassa kuvassa värit on kohdallaan. Toiseks alimmassa kuvassa on muuten kullanväriset koukut, eli ne ei oikeastaan sovi yksiin tuon kaulakorun kanssa. Mä voisin jossain vaiheessa pistää nää myyntiin, kunhan vaan keksisin, miten sen järjestäisin. Täytyis varmaan vähän jotain mittojakin pistää esille. Mul ei oo kokemusta nettimyynnistä.

      Nää pitäis kaikki olla nikkelittömiä, kun Suomessa ei kuulemma enää saa myydä nikkelipitoista korutavaraa.

      Ai perfekti, olisko sen voinut paremmin sanoakkaan! Tai olishan siinä siis voinut olla yks laatikko vähän väljempi, että olis tosiaan saanut ne työkalut mahtumaan sinne. En oo kattonu Ihanaa toukokuuta, TV-ohjelmasta lienee kysymys.

      Poista
  2. Onpas todella hienoja. Minä olen niin vihreäihminen, että minusta ihan kaikki voisi olla vihreää:) :) vähän olen sitten vihreävihreä kanssa, eli koetan kierrättää ja kompostoida... Tänään on muuten Nellin ja Ellin "ihmisnimipäivä", joten Ellille virtuaalisuukkoja. M-L

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos. Hih, miltähän maailma näyttäisi, jos kaikki olisi vihreävihreää ;D Tykkään kyllä vihreästä väristä, mutta tällä hetkellä mulla ei taida olla kuin yksi "rumanvihreä" T-paita, jota käytän koiran kanssa lenkkeillessä.

      En ihan kauhean vihreävihreä ole, mutta hiukan kuitenkin. Eli ostan joskus jotain kirppikseltä, mutta mitään en malta heittää pois (eli oon vähän keräilijäluonne). Varsinaista kompostoria ei meillä ole, eli ruoantähteet menee roskikseen. Mutta ulkona kyllä syksyn haravointijätteille yms. löytyy komposti. Koska se on avokomposti ei siihen näinollen voi heittää niitä ruoantähteitä. Muuten alkaa nurkissa kuhisemaan rottia, ja taitaapa tuo olla kiellettyäkin nykyään.

      Elli ottaa virtuaalisuukot mielellään vastaan :)

      Poista
  3. OOOih miten ihania vihreitä koruja:)Mä tykkään vihreästä kyllä, nuo ois juuri sopivat:)
    Hyvää viikonloppua, toivottavasti ei sada koko aikaa....

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu, kyllä niistä ihan nätit tuli :)
      Kiitos samoin, toivotaan, toivotaan. Aurinkoa ja lämpöä, mutta ei hiostavaa. Tai riittää kun ei ihan koko aikaa sada.

      Poista