torstai 27. maaliskuuta 2014

Muki

Pitipä tehdä Konttooris oma muki, ts. lähinnä maalata itselleni teemuki. Kahvia kun en juo, niin kahvimukia en tee! ;) Aiheen varmaan arvaatte ilman kuviakin:



Oikeat värit oli vähän vähis, mut' näilläkin pärjää.
Ei nyt mikään kauheen taiteellinen kuva, kun en kerran taiteilla osaa, mutta mun lakas koilani on kuvassa, pikkuElli :) Kaveri meinas, että tuliko kuva nyt väärälle puolelle, vai onko sen tarkoitus näkyä muille kahvipöydässä istujille. No "Ellin" pärstä tietenkin minuunpäin, mähän olen juodessani vasuri, vaikka muuten oikeakätinen olenkin. :)

2 kommenttia:

  1. Ihana muki. Aika lailla söpöisen mallin näköinen. Tiiäkkös, mä olen vasuri siis kirjoitan, mutta mukin kyllä otan oikeaan käteen. Siis enempi sekakätinen, ehkä. Mutta muki on soma. Ihan Ellin ilme. Terveisii M-L.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Tykkään mukista, kun olen kerran itse saanut sen aikaiseksi. Minä kun en normaalisti ole tällaisesta maalaushommelista kovin innostunut, siis itse tekemään, toisten tekeleet on kyllä kauniita. Ahaa, sulla menee siis nuo kätisyyshommat vähän erinperin kun meikäläisellä.
      Mä kyllä periaatteessa osaan kirjoittaakin vasemmalla, kun joskus nuoruudessa tuli ihan huvin vuoksi opeteltua, mutta hidasta puuhahan se on, "vääräkätisyys". Eikä jälkikään mitään kaunista katseltavaa ole, mutta kyllä siitä selvän saa ;)

      Poista