lauantai 15. joulukuuta 2012

Liebster

Sain taannoin Annamarilta *Kaikki Elämäni Koirat* -blogista tällaisen ihanan tunnustuksen, olen vallan otettu huomiosta. Kiitos! Vähän on kestänyt tämä vastailu, kun oon ollut niin saamattomalla päällä, mutta tässähän tämä nyt on.


 Kyseessä on Liebster-palkinto, jonka ajatuksena on saada huomiota blogeille, joilla on alle 200 seuraajaa. Liebster tarkoittaa rakkain tai rakastettu, mutta voi tarkoittaa myös suosikkia.

Säännöt:

1. Kiitä antajaa ja linkitä bloggaaja, joka antoi haasteen sinulle.
2. Valitse viisi blogia (joilla on alle 200 lukijaa) ja kerro se heille jättämällä kommentti heidän blogiinsa
3. Toivo, että ihmiset, kelle jätit palkinnon, antavat sen eteenpäin heidän viidelle suosikkiblogilleen.
Suora kopio AM:n sivuilta: "Minähän en olisi minä, jos en tuunaisi vähän tätäkin tunnustusta. Kehittelin tähän pienen kysymyshaasteen liitteeksi ja olisi tosi mukavaa, jos tekin viitsisitte siihen vastailla. Pakko ei silti tietenkään ole."

En nyt haasta ketään, mutta tään voi napata itselleen ken haluaa!

Ja ne vastaukset AM:n kysymyksiin tulee tässä:

Viisi asiaa, jotka tuovat hyvää mieltä:
1. Elli
2. Koruilu
3. Auringonvalo
4. Hyvät ystävät
5. Taidan olla vähän liikaakin herkkujen perään :)

Viisi asiaa, joita tarvitset päivittäin:
1. Vettä
2. Ruokaa
3. Omaa aikaa
4. Villasukat
5. Lämpimät vaatteet (tähän vuodenaikaan)

Viisi kirjaa, joita suosittelet muille:
Luen hyvin vähän kirjoja, jotta voisin niitä kenellekkään suositella. Mutta yhtä voisin. Ja se on Nettimartan kirjoittama *Yksityisetsivä Jenny Cotton ja Kepponen*

Viisi kaikkien aikojen suosikkilaulajaa/-yhtyettä:
1. Linkin Park
2. Rammstein
3. Korn
4. Evanescence
5. System of a Down

Viisi materialistista joululahjatoivetta:
1. Vuosikausia olen toivonut nisunvääntökonetta. Kenwood tai Kitchen Aid.
2. Ellille kaveri, eli toinen karkkari (mahtaiskohan Elli itse tykätä)
3.Pastakone korumassan vääntöön
4. Kaikenlaisia koruilutarvikkeita
5. Lahjakortti laihdutuskoneeseen (oliks tää nyt materialistista?)

Viisi lempiruokaasi:
1. Mummon muussi ja lihapyörykät (mä en näistä vaan pääse ikinä irti)
2. Siskonmakkarakeitto
3. Lasagne
4. Näin joulun aikaan kaikki perinteiset jouluruoat: lanttu- ja maksalaatikot, rosolli, kinkku...
5. Aurajuustolla kuorrutettu pizza

Viisi (ulkomaista) paikkaa, jossa haluaisit käydä:
1. Haluaisin tehdä uudelleen sen reissun, jonka isäni kanssa teimme, kun olin nuori:
    Saksa - Itävalta - Unkari - Puola
2. Egypti (pyramidit)
3. Kreikka (antiikin mytologia)
4. Japani
5. Norjan Alta

Viisi adjektiivia, jotka kuvaavat sinua:
1. Bullea
2. Laiska
3. Ärsyttävä
4. Luotettava
5. Lumenluonnista napiseva

Viisi asiaa, joista unelmoit:
1. Sopivan lämpimistä kesäisistä päivistä
2. Siitä että pystyisin tyytymään olemassaolevaan
3. Löytäisin kerrankin sopivat vaatteet kaupasta kertaheitolla
4. Oikeista mittasuhteista kropassani
5. Tämä himpskatin talvimasennus, kunpa pääsisin siitä eroon! Taitaa olla ympärivuotista.

6 kommenttia:

  1. Toi kirjasuositus lämmitti! :)

    Ellille kaveri? Tota me kannatetaan Tuulisten Poikien kanssa lujasti.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä tosiaan luen hyvin vähän kirjoja, mutta tuota nimenomaista kirjaa voi suositella kenelle vaan, oli se niin hyvä. Kiitos siitä sinulle!

      Mä rupesin vaan jälkeenpäin miettimään, että onko koiratoive materialistista - ei, se on elävä olento, mutta olkoon siellä nyt kun oon sen sinne laittanut ;)

      Poista
  2. Voi vitsit, että Rammstein:). Hetken nääs nimittäin mietin ja puntaroin, että onko se Heep vai Rammstein, joka edustaisi minun tätä hevimammapuolta:). On minulla kaikki Rammsteinin levyt (tosin kaunis kiitos kuuluu yhdelle minun kaverille joka on totaaliRammsteinfani ja kopsannut ne levyt minulle:). Tulee se kesä vielä meille lämpöä kaipaaville. Täytyy kyllä tunnustaa, että minun mielestä talvi voisi olla vähäsen lyhyempi:) Terveisiä M-L

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mitä tykkäätkö säkin Rammsteinista? Just ostin tuon Rammsteinin uusimman, ja täytyy sanoa, että onneks mä en kauhean hyvin ymmärrä Saksaa. Pojilla on käsittääkseni aika rankkoja tekstejä. Tykkään heidän raskaasta biitistään ja Lindemanin käskevästä laulutyylistä, sekä tietenkin saksan kielestä (vaikken siis sitä juurikaan ymmärrä, mutta puhuttuna/laulettuna ihanan kuulloista). Mukava kaveri sulla :)

      Juu, kesä tulee kerran vuodessa ja yritän opetella ajattelemaan, että lämpimästä kesästä osaa nauttia paremmin kun on kylmä talvi välissä. Mä vaan oon edelleen sitä mieltä, että herran kohtuutta ei oo missään, kuten tuolla Ellin puolella jo asiasta aiemmin mainitsinkin. Terkkuja sinnekin!

      Poista
  3. "Viisi asiaa, jotka tuovat hyvää mieltä" :Nelli, kutominen, aurinko, hyvät ystävät, hyvä ruoka ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No ilman muuta! Erinomainen lista sulla :)

      Ihan viime metreillä innostuin taas kutomaan, ja saan ehkä pukinpussiinkin parit pikkuneuleet. Se pojan palmikkoneule on yhä vaan kesken, ei yhtään inspiraatiota niin isoon työhön.

      Poista