perjantai 7. syyskuuta 2012

Avainkaulanauha

Olen monessa blogissa nähnyt näitä avainkaulanauhoja. En ole niihin ollut erityisen innostunut, vaikka ne hienoja ovat olleetkin. Minun avaimeni on yleensä kaikki samassa nipussa ja autonavaimethan ei oikein sovi kaulanauhaan. Ei oo kivaa ajaa autoa niska kyyryssä avaimen ollessa ratissa ja kaulanauhan kaulalla ;D) Sitten rupesin ajattelemaan, että lenkillähän tuollainen olisi mukava, ei aina tarvitsisi olla kaikki avaimet mukana painolastina, vaan saisi ottaa mukaan pelkästään kodin avaimen. Tein omastani melko pitkän, niin että pystyn vääristelemäti avaamaan oven ottamatta avaimia kaulalta. Eikä paina paljoa, on todella kevyt. Ja mikä parasta, voi ottaa lenkillekin helmet kaulaan ;DDD


6 kommenttia:

  1. Mulla on "työavain" eli kulkulupa tuollaisessa helmiavainketjussa. Se tuli ostettua kun kaveri houkutteli helmiä ostamaan ("voin mä tulla mutta en varmana osta mitään"...) House Of Elliotin myyntitilaisuuteen. Sata kertaa tyylikkäämpi kuin tavallinen nauha.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä oon ollut ymmärtävinäni, että monet käyttää juurikin työavaimiaan tuollaisessa. Voipi olla, että tää mun on hiukan pidempi kuin muiden tekemät, mutta halusin sellaisen ettei tarvi kumarrella. Ulottuu pikkasen vyötärön alapuolelle.
      Hihii, vai et varmana osta mitään. Niinhän siinä helposti käy. Et ajattele ostavasi mitään ja niin vaan huomaatkin ostavasi jotain, mitä et suunnitellut.

      Poista
  2. Hieno - siis kerrassaan aivan upea! Ja toi avainnauha onkin hyvä idea myös koiralenkille. Ei tarvii koko painavaa avainnippua raahata mukana.

    Mukavaa viikonloppua sinne ja Ellille rapsuja! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Mä en vaan itse oo vieläkään varma tykkäänks mä tästä ;) Nimenomaan koiralenkille mä tuota ajattelinkin, teetin uuden avaimenkin ihan sitä varten, ettei aina tarvi irrotella autonavainnipusta.

      Kuin myös sinne teille ja tytsyille pusut ja rapsut! <3

      Poista
  3. Harvoin on käytännöllinen nättiä, mut nyt on. Hiano!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos kehuista! Juu käytännöllistä on, ehkä jopa nättiäkin.

      Poista